سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، هر دانای به دنیا و نادان نسبت به آخرت را دشمن می دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 91 بهمن 16 , ساعت 7:37 عصر
نمی‌توانیم اسپانسر بگیریم/ برای من عدد4 و3 و 2 فرقی ندارد!
کفاشیان: شانس ریاست داشته باشم نامزد AFC می‌شوم/ قرارداد دلاری با مربی ایرانی خلاف است

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: یک بار دادگاه رفتیم و دیگر ما را نخواستند.

خبرگزاری فارس: کفاشیان: شانس ریاست داشته باشم نامزد AFC می‌شوم/ قرارداد دلاری با مربی ایرانی خلاف است

به گزارش خبرگزاری فارس، علی کفاشیان در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران گفت: شرایط تیم بسیار خوب است، بازیکنان آماده هستند تا روز چهارشنبه به میدان بروند و خود را برای بازی حساس خرداد ماه آماده کنند.

وی در مورد اینکه چرا زمان تمرین به ساعت 15:30 تغییر یافت، اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم ملی روز چهارشنبه در این زمان به میدان می‌رود درخواست کادر فنی این بود که تمرین امروز در این ساعت برگزار شود.

کفاشیان در مورد اینکه امروز فقط دژاگه در تمرین حاضر شده و سایر لژیونرها نیامده‌اند، گفت: آنها هم امروز به ایران می‌آیند و پس از انجام استراحت از فردا در تمرینات شرکت می‌کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه اعلام کرده ایران توانایی میزبانی تمام مسابقات آسیایی و جهانی را دارد، خاطر نشان کرد: ما قطعا این توانایی را داریم و باید به این باور برسیم. کشورهایی که میزبان بودند از آنها هیچ چیزی کم نداریم. در فوتسال بهترین سالن‌ها را داریم و امکاناتمان از تایلند که میزبان جام جهانی فوتسال بود بسیار بهتر است. در فوتبال هم می‌توانیم بازی‌ها را در چند استان برگزار کنیم ، ورزشگاه نقش جهان به زودی آماده می‌شود و در خراسان و تهران هم می‌توان بازی برگزار کرد.

وی افزود: اینکه برای برگزاری دربی مشکلات و ناهماهنگی‌هایی به وجود می‌آید برای این است که تجربه بین‌المللی کمی داریم و مقررات را به خوبی نمی‌شناسیم. میزبانی جام ملت‌های آسیا نوجوانان را گرفتیم و به خوبی برگزار کردیم. ما این توانایی را داریم و مسئولان AFC هم بعد از جام ملت‌های نوجوانان این موضوع را تأکید کردند.

کفاشیان در مورد اینکه قرار است نامزد ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا شود، عنوان کرد: باید این موضوع را بررسی کنیم و در هر پستی که لایق هستیم کاندید شویم. این موضوع به ما ابلاغ شده، با سایر کشورها و AFC‌ صحبت کرده‌ایم و اگر درصدی شانس برای ریاست یا نایب رئیسی و ... داشته باشیم این کار را خواهیم کرد.

کفاشیان در مورد اینکه زمان سعیدلو ایران در انتخابات AFC‌هیچ کرسی را نتوانست کسب کند، اظهار داشت: امیدواریم این اتفاق دیگر نیفتد. کمبودهایی وجود دارد باید در اردیبهشت ماه آینده آن اتفاق را جبران کنیم و یک کرسی بگیریم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد مشکل آیت‌اللهی و اینکه گفته می‌شود مأموریت او 20 بهمن به پایان می‌رسد و دو شغله است، گفت: آیت‌اللهی در هر صورت حضور دارد، او نایب من است و پستش اجرایی نیست. حضور آیت‌اللهی به خاطر این است که اگر رئیس زمانی رفت و یا فوت کرد جایگزین من شود. او کارمند وزارت است و هر جا صلاح باشد کار می‌کند.

وی در مورد اینکه آیا انتخابات هیئت فوتبال فارس باطل شده است،  گفت: انتخابات رئیس هیئت فوتبال استان فارس همچنان پابرجا است و باطل نشده است. 4 سال دیگر این انتخابات بر جای خود باقی است و آن موقع دوباره رأی‌گیری خواهد شد.

کفاشیان در مورد اینکه آیا پاداش 7 میلیونی اعضای فوتبال ساحلی بیشتر نخواهد شد خاطر نشان کرد: نرخی که توانایی ما بود و تصمیم گرفتیم به بازیکنان پرداخت کنیم، نامه‌ای به مسئولان کمیته ملی المپیک زدیم و از آنها هم درخواست کردیم به بازیکنان هدیه‌ای پرداخت کنند. توانمان آنقدر بود و امیدوارم دستمان باز شود.

کفاشیان در مورد وضعیت مهدی رحمتی گفت: کی‌روش تصمیم گرفته در این بازی رحمتی نباشد و ان‌شاء‌الله رحمتی در بازی‌های بعدی توانایی‌هایش را نشان می‌دهد. این تصمیمی بود که سرمربی تیم ملی گرفته است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا رحمتی باز می‌گردد، گفت: به این مسئله ورود نمی‌کنم. با کی‌روش صحبت کرده‌ام و هر چیزی که سرمربی تیم ملی صلاح بداند در مورد بازیکنان انجام می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد بازی با لبنان تصریح کرد: بازیکنان باید خودشان را در این مسابقه نشان دهند و عملکرد ضعیف گذشته را فراموش کنند. برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی باید از همین الان کارمان را با جدیت دنبال کنیم و همه مسابقات را مهم بدانیم. بازیکنان اگر همت کنند و عملکرد خوبی انجام دهند مطمئنا مردم نیز با فوتبال آشتی خواهند کرد.

کفاشیان در مورد اینکه آیا قرار است عابدینی برای حمایت از تیم ملی کمیته‌ای تشکیل دهد، بیان کرد: این کار را قرار بود کاشانی انجام دهد. با عابدینی جلساتی داریم و هر کس پیشنهادی داشته باشد بررسی کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که قرار بود کاشانی به عنوان سرپرست تیم ملی انتخاب شود، گفت: ایشان پیشنهاد تشکیل کمیته‌ای برای حمایت از تیم ملی را داده بودند و قرار بود از تمامی ارگان‌ها، سیاسی، فوتبالی و رسانه‌ها و ... برای حمایت از تیم ملی کمک گرفته شود.

وی در مورد اینکه آیا بهتر نیست فوتبالی‌ها از تیم ملی حمایت کنند و کاشانی یک شخص فوتبالی نیست، اظهار داشت: فوتبال یک مسئله ملی است که همه در آن دخیل هستند، در کادر فنی به اندازه افراد فوتبالی داریم به حمایت معنوی همه از جمله سیاسیون نیاز داریم، همه فوتبال را دوست دارند و باید به آن کمک کنند.

کفاشیان در مورد اینکه قرار بود اسپانسر بگیرند و حضور نبی به عنوان سرپرست عنوان کرد: ما چند سال است می‌خواهیم اسپانسر بگیریم اما متأسفانه موفق به انجام این کار نشدیم. نبی هم به عنوان سرپرست تیم ملی انتخاب شده و کار خود را آغاز کرده است.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته می‌شود 20 بهمن مأموریت آیت‌اللهی در فدراسیون فوتبال به پایان می‌رسد، عنوان کرد: آیت‌اللهی کارمند وزارت ورزش است و سال گذشته برای حضور در فدراسیون به اینجا آمد. مأموریت او برای حضور در هیئت فوتبال استان فارس بود که امسال با این مسئله مخالفت شده است. درخواست دادیم باز هم با این موضوع موافقت کنند امیدوارم این اتفاق رخ دهد. آیت‌اللهی پست اجرایی ندارد و نایب رئیسی که در فدراسیون پستش اجرایی است آقای افتخاری هستند.

کفاشیان در مورد اینکه مجمع فدراسیون فوتبال چه زمانی تشکیل می‌شود،عنوان کرد: هر وقت هیئت رئیسه با این موضوع موافقت کند و دستور بدهد مجمع تشکیل می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه تنها بهروان خیلی راحت به عنوان یک فرد بازنشسته از کارش برکنار شد، اظهار داشت: این اتفاق همانطور که می‌گویید خیلی ملایم و قشنگ افتاد (با خنده) قبل از انتخابات نایب رئیس سازمان لیگ نامه‌ای از سازمان بازرسی آمد و اعلام کردند نباید بهروان در این انتخابات شرکت کند و تخلف صورت گرفته است، ما هم این موضوع را قبول کردیم و ایشان کنار رفتند تا انتخابات دوباره انجام شود و رئیس جدید سازمان لیگ رأی بگیرد.

کفاشیان در مورد اینکه یک بار به دادگاه فرا خوانده شد و گفته می‌شد با وثیقه عزیزمحمدی بیرون آمده است، عنوان کرد: یک بار به دادگاه رفتم و پس از اینکه از من سؤال شد دیگر درخواستی مبنی برای حضورم در آنجا فرستاده نشد. به عنوان شاهد رفتم و دیگر این مسئله را شلوغ نکنید.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته می‌شود قرارداد نمازی دلاری است و این مسئله مشکلاتی را ایجاد کرده است، گفت: قراردادهای ما با کادر فنی تا پایان خرداد ماه است و تا آن موقع بدون هیچ تغییر و تحولی به آن عمل می‌کنیم. بستن قرارداد دلاری با مربی ایرانی خلاف است و اختلافی وجود ندارد. تا خرداد ماه و مشخص شدن نتایج قراردادها هیچ تغییری نمی‌کند.

کفاشیان در مورد اینکه آیا انتخاب سرمربی جوانان دیر نشده است اظهار داشت: انتخاب سرمربی جوانان دیر نشده در حال بررسی این موضوع هستیم و پس از بررسی‌ها هر چه سریعتر سرمربی را انتخاب خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه در عکسی عدد  4 را نشان می‌داده است، عنوان کرد: آن جوان در انتخابات رئیس هیئت فوتبال استان قزوین از من درخواست کرد آن کار را انجام دهم، من اطلاعی از این مسائل و کری‌خوانی‌ها ندارم و برایم عدد 4، 2 و  3 هیچ فرقی نمی‌کند.

انتهای پیام/ی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 
زبان انگلیسی - دانلود - Drug - عشق - آرشیو - کلیپ موبایل - قالب وبلاگ - داستان - فروتن - آهنگ - نرم افزار - پزشکی - لینک - لینک 2 - لینک 3 - لینک 4 - لینک 5کلیپ - مذهبی - داروسازی - خمینی - شهید - لینک 7 - لینک 8 - دانلود کلیپ - قالب - سینما - لینک 9 - لینک 10 - گالری عکس - لینک 11 - لینک 12 - لینک 13 - لینک 14 - لینک 15 - لینک 16 - لینک 17 - لینک 18 - شهر و کشور - دیتا - هاست - عکس - اس ام اس - اسکریپت - دانلود آهنگ - گواهینامه بین المللی رانندگی

فروش بک لینک